Wysyłka i zwroty

Zasady wysyłki

Poniżej znajdują się warunki stanowiące naszą Politykę wysyłkową.
Czas przetwarzania przesyłki
Wszystkie zamówienia realizowane są w ciągu 2-3 dni roboczych. Zamówienia nie są wysyłane ani dostarczane w weekendy i święta. W przypadku dużej liczby zamówień wysyłka może zostać opóźniona o kilka dni. Proszę o dopuszczenie dodatkowych dni na dostawę. Jeżeli wystąpią znaczne opóźnienia w wysyłce Twojego zamówienia, skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie.
Ceny wysyłki i czas dostarczenia
Koszty wysyłki Twojego zamówienia zostaną obliczone i wyświetlone podczas składania zamówienia.
Adresy wysyłki
Wysyłamy na wszystkie adresy w Polsce – z wyjątkiem stref, do których nie można dotrzeć pocztą. Skontaktuj się z nami w sprawie opcji wysyłki międzynarodowej.
Potwierdzenie wysyłki i śledzenie zamówienia
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki, zawierającą numer(y) śledzenia, jeśli zdecydujesz się na jego użycie. Numer śledzenia będzie aktywny w ciągu 24 godzin.
Cła i podatki
Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek cła i podatki nałożone na Twoje zamówienie. Za wszystkie opłaty nałożone w trakcie lub po wysyłce odpowiada klient (taryfy, podatki itp.).
Uszkodzenia przesyłki
Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek produkty uszkodzone lub utracone podczas transportu. Jeśli otrzymałeś zamówienie uszkodzone, skontaktuj się z przewoźnikiem, aby złożyć reklamację. Przed złożeniem reklamacji proszę zrobić zdjęcia i zachować wszystkie materiały opakowaniowe i uszkodzone towary.

Zwrot produktu

Nasza polityka zwrotów obowiązuje przez 14 dni zgodnie z prawem UE. Jeśli od zakupu minęło ponad 14 dni, niestety nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany. Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być także w oryginalnym opakowaniu. Aby sfinalizować zwrot, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.
Zwrot pieniędzy za produkt
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu powiadomimy Cię, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy. Jeśli zostanie zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.
Wymiana produktu
Wymieniamy produkty tylko wtedy, gdy są wadliwe. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, skontaktuj się z nami.
Wysyłka zwrotu
Aby zwrócić produkt, należy wysłać go do nas pocztą. Prosimy o kontakt w celu uzyskania naszego adresu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od Twojego zwrotu.
Ostatnio przeglądane
Copyright © 2024 Laserah Laser Engineering
chevron-right